5G… Waiting to install!

Så var det endelig min tur. Min tur til å la Bill Gates og Teleoperatørene ta fullstendig kontroll over livet mitt ved hjelp av mikroskopiske sporingsbrikker kamuflert som vaksinasjon mot en ikke-eksisterende sykdom!

Hvis du tror på det overnevnte, kommer du til å bli skuffet over det følgende!

For nei, jeg tror ikke på det. Like lite som jeg tror at jorda er flat eller at verden styres av hvite mus!

Men det jeg desverre må forholde meg til er at det finnes folk der ute som faktisk tror på det og derfor ikke vil la seg vaksinere!

Og nei, jeg er ikke naiv… jeg tror ikke at det er risikofritt. Det kan forekomme senvirkninger og det kan på sikt være skadelig, men dersom vi skal få tilbake et normalt liv er det en nødvendig risiko. Jeg tørr vedde på at de som ikke er villig til å ta denne risikoen tar større og mere unødvendige sjanser hver eneste dag – bilkjøring, sykling, krysse gata, for å nevne noen. Vi bedriver alle med kognitiv dissonans på et eller annet nivå – jeg snuser enda jeg vet at det på ingen måte er helsefremmende.

Jeg er heller ikke redd for å bli syk, men det finnes faktisk andre som ikke tåler dette viruset samtidig som de av ulike årsaker ikke KAN ta vaksinen. Derfor er det opp til resten av oss å besørge flokkimunitet – til og med meg med sprøyteskrekk.

Det finnes en høyst reell mulighet for at jeg besvimer, men det er ikke fordi en av verdens rikeste menn forteller Telia at det skal skje!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg