Sommerkroppen 2017

Som i 2016, 2015, 2014 og så videre er sommeren en tid for å lette på antrekket, se seg i speilet og tenke; faen… ikke i år heller!
Avisoverskriftene dukker stort sett opp rundt mars/april eller senere… altså for sent!
Man blir ikke kvitt de 20 siste kiloene på to-tre måneder.
Selv trener jeg jevnt gjennom året og etter TO år er jeg i nærheten av noe som kan kalles et mål – jeg ser nemlig åttetallet først på vekten for første gang på en del år!
Jeg har aldri vært i besittelse av en definert six-pack (utenom de i kjøleskapet), og innså allerede i februar at dette ikke blir tilfelle i år heller.

Tidligere innlegg jeg har skrevet kan ha bli misforstått i den retning av at jeg kritiserer feite folk for å være feite… dette er langt i fra tilfelle. Kritikken har vært rettet mot sutringen rundt hva de blir kalt, hva legen skal få lov til å si og slike ting.
For min del må folk ha så mange kilo "ekstra" de måtte ønske!

Så ikke hør på alle som hevder noe annet. Som eksen til Sophie Elise – partysvensken som for noen år siden gikk ut og sa at jenter over 50 kg burde holde seg borte fra stranda… HYSJ!
Bare tanken på uttalelsen får det til å boble opp i meg, et ønske om å vri denne stakkaren til en ballongpuddel – innholdet vil jo tross alt forbli uforandret!

Så her kommer en kjapp guide til sommerkroppen 2017 – og fortvil ikke, det er ikke for sent!
Hold dere fast og følg med, for dette går fort!

1: det er sommer.
2: du har en kropp
3: gå ut og nyt solen i antrekket DU føler deg komfortabel i.

Følg disse tre enkle stegene, så er sommerkroppen 2017 i boks!

Dersom du ønsker en annen utgave av sommerkroppen i 2018… ja da må du faktisk starte NÅ, ikke vente til mars!

#sk2017 #sommerkroppen #trening #sol #bading #badetøy #sommer #strand #sk2018 #sophieelise @sophieelise #ballongdyr

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg