Trump må få muren sin!

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men nå må Donald få muren sin.

Den bør dog bli høyere, tykkere, mere ugjennomtrengelig og ikke minst må den plasseres et annet sted!

Den trenger ingen port og bør plasseres rundt miniputtstaten i Roma – altså Vatikanstaten!

Jeg slår ikke akkurat inn godt lukkede, eller låste, dører med påstanden om at nevnte stat og statens styrende religiøse maktelite ikke akkurat har oppført seg eksemplarisk mot unge gutter opp i gjennom.

I slutten av februar toppet faenskapet seg. Mannen som har uttalt at én abort er værre enn overgrep mot barn. Mannen som har brukt store deler av livet på å aktivt dekke over overgrep begått av den katolske kirken, noe som ble belønnet med en sang av Tim Minchin i 2016, er dømt for overgrep mot barn – kardinal George Pell!

Han engasjerer en advokat som bruker ordene “just plain vanilla sex” for å forklare/legalisere overgrepene utført. Puh… load of my mind! Jeg var nemlig først mest bekymret for typen sex som ble utført mot barna. Dernest var ordbruken til nevnte advokat viktig for meg.

Det er for meg liten tvil om at noen menn i uniform bør ta en titt på denne advokatens datamaskin!

Pave Frans måtte selvfølgelig uttale seg i kjølvannet av disse hendelsene, og han hadde så mange alternative uttalelser som hadde vært greie. Men neida… han valgte vanlig religiøst piss; “these men have become tools of satan”!

Man ser stadig at kriminelle sier ting som “det var ikke meg” eller skylder på andre. Men la nå for faen Skybert være i fred da! Tenk om alle kriminelle skulle begynne å skylde på fiktive skikkelser?! Uttalelsen til Frans er jo bare tidenes slappeste forsøk på ansvarsfraskrivelse!

 

Så det er her Donald bør komme med muren sin og hermetisk lukke Vatikanet (jeg kan ofre en kirke eller tre), så kan vi lage et eget pedofengsel! Som kjent forekommer det voldtekter i fengsel, og da kan de jo bare kalle hverandre “tools of satan”!

 

#vatikanet #kirke #mur #fengsel #overgrep

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg