Nå er det ikke gøy lenger!

Det var en gang da vaksinemotstanden i kommentarfeltene kunne utkonkurere all verdens tv-underholdning. En gang da 5G, Telia, Bill Gates, vindmøller og monstemaster var med i et sammensurium av konspirasjonsteorier som antivaxerne klamret seg til.

Men den tiden er over!

Vaksinemotstand er ikke lenger et humorinnslag der klovnene viser sitt sanne ansikt. De har nå begynt med, det de tror, er saklige argumenter. De vil ikke være med på eksperimentet og frykter senvirkninger. Men alle vaksiner, siden den første, har vært eksperimenter som igjen har ført til utryddelse av sykdommer man tidligere døde av – Tuberkulose og meslinger for å nevne noen fra toppen av hodet.

Så vet jeg selvfølgelig at enkelte også avstår fra å gi barna sine disse vaksinene og således skor seg på flokkimuniteten vi andre besørger. Så også nå!

Personlig frykter jeg ikke korona mer enn andre sykdommer, og jeg har ikke utelukkende valgt to sprøyter for min egen del. Jeg har valgt det for de som, av medisinske årsaker, ikke kan ta den. Jeg har tatt de i håp om at jeg snart kan invitere så mange jeg vil uten frykt for ny oppblomstring. Jeg har valgt det for å redusere sansynligheten for at jeg er en av de som skaper en overbelastning i helsevesenet. Men i all hovedsak har jeg latt meg vaksinere i håp om å bli kvitt dritten.

Personlig er jeg på ingen måte noen tilhenger av vaksinetvang, men derimot skulle jeg ønske det å velge bort vaksinen betød å si fra seg noen velferdsgoder som vi til vanlig er bortskjemte med!

Kanskje vi skulle innføre koronapass for alle, der det må fremvises dokumentasjon på hvorfor man har valgt å avstå fra to-tre sprøytestikk!

Da kan et overbelastet helsevesen, i beste Amerikanske stil, velge å nekte behandlig til de uvaksinerte.

Jeg snakker nå selvfølgelig ikke om de som av ulike årsaker ikke KAN ta den. Jeg snakker om de gapende rasshøla som hardnakka påstår at “dette fikser kroppen selv” samtidig som de prosentvis leder overlegent på antallet sykehusinnleggelser!

Så kan man selvfølgelig si at det ikke er rett å nekte noen behandling og at de i værste fall legge på røret for godt, men er det mere feil enn at de som har deltatt på denne “dugnaden” ryker fordi senga var opptatt?

1 kommentar
    1. Jeg skjønner dette er vrient å forstå seg på ut i fra det ensidige bildet av de uvaksinerte slik det fremstilles..
      Selvsagt kan jeg kun snakke for meg selv, men ei heller de jeg kjenner til som har tatt det samme valget om å avstå fra å la seg vaksinere passer inn i det bildet folk har fått prentet inn..

      – For det første, er jeg overhodet ikke vaksinemotstander.
      Jeg var i utgangspunktet innstilt på å la meg vaksinere. Men så, rett før sommeren i 2020, så var jeg på fest hvor jeg både drakk av samme flaske og røkte av samme sigarett en som viste seg å være smittet. M.a.o var det klin hakke UMULIG at jeg kunne ha unngått å få dette viruset. – Men INTET skjedde! – Ikke så mye som et hark!
      På denne tiden, lå etterspørselen etter donorer av blodplastma blant de som viste seg være immune fremdeles ute, så jeg stiller meg selvsagt til rådighet.
      Nå skulle det imidlertid vise seg de hadde fått inn nok, men ikke desto mindre, var det fra dette jeg ble innforstått med at det antistoffet som skal legges til DNA’et ved hjelp av dette kunstig fremstilte RNA’et i vaksinen, er en blåkopi av den genkoden som gjør at enkelte av oss ikke blir syke av C19. Denne koden er da utvunnet fra det donerte blodplasmaet. – Hvis kode da også jeg er innehaver av fra naturens side.
      – Og bare her, så blir det jo regelrett ulogisk å la seg injisere av kopien av en genkode jeg sitter på originalen til!
      Dernest skjer det som skal pulverisere alt det jeg måtte ha hatt av tillit til styre og stell; De går knallhardt ut for at også naturlig immune skal la seg vaksinere, hvorpå de argumenterer med at vaksinen både gir bedre beskyttelse, gir beskyttelse not muterte versjoner, gjør en mindre smittsom, og gud hakke og hans oldemor. For selv med nada medisinsk utdannelse, så kan jeg si med 100% sikkerhet at en kopi av noe, -uansett hva det måtte være, ALDRI kan innta flere/andre egenskaper enn originalen! Om noe, så er kopien hakket dårligere ved at den svekkes, for i dette universet, er naturlovene i allefall slik at kopier umulig kan innta flere egenskaper enn originalen..
      Og det stopper jo i grunnen ikke her, for fra vaksinene lanseres, så skjer/igangsettes en gradvis prosess hvor dette med å være naturlig immun viskes ut av folks bevissthet ved at det først bagatelliseres, for så at naturlig immunitet kun blir nevnt i forbindelse med immunitet etter endt sykdom.
      Dernest, så tåkelegges det faktum at muterte versjoner av virus av den typen C19 har sin tilhørighet (kort inkubasjonstid og overføres ved luft/dråpesmitte), BESTANDIG innebærer økt smittbarhet og redusert sykdomshissighet/dødelighet. Dette er, kort fortalt, grunnet i at slike virus er så forbannet mye bedre tjent med en bærer som er ‘up and about’, og faktisk er frisk nok til å ha sosial omgang med andre rent evolusjonsmessig! – Og artens overlevelse er jo det eneste ‘mål’ et virus har!
      Altså.. At verten dør, er det verst tenkelige utkommet for denne virustypen, for døde verter er fullstendig ubrukelige m.h.t oppgaven h*n er gitt; Å spre viruset til nye verter, for de døde verken hoster eller nyser!
      Ei heller er det gunstig med en vert som ligger langflat med 40-41 i feber, osv, da dette innebærer en ytterst minimal kontakt med nye potensielle vertsorganismer. For er verten skikkelig syk, så befinner denne seg på et rom helt for seg selv, der den ene personen som kommer innom for å gi mat og stell i tillegg blir seg svært bevisst å beskytte seg etter beste evne i den stund som tilbringes i vertens nærvær..
      Men har en derimot en vert som hoster og nyser, men ellers oppegående, så har viruset truffet blink. For da vil verten ha sosial omgang med mange potensielle mottakere.. Ergo, så ble folket misledet på det groveste i det mutasjonene fremstilles som en styggdom som bør bekjempes av beste evne!
      Hvorfor alle disse misligheter gjøres, har jeg ikke den ringeste anelse om! Jeg bare ser det jeg ser, og har dermed ingen tillit til de styrende igjen.
      Så her er min begrunnelse! Håper dette bidro til en noe bedre forståelse for valget om å avstå fra å la seg vaksinere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg