Gift med en syvåring!

… for å være helt ærlig er hun syv og et halvt, uten at det er kjernen i saken!
Jeg syns forsåvidt bare det er morsomt å poengtere, og noen stygge blikk har det blitt.
Heldigvis kan jeg bortforklare det hele med at hun er meget moden til tross hennes lave alder!

For de av dere som har sett på kalenderen i dag vil det være opplagt hvordan det kan ha seg at ekteskapsattesten vår gikk gjennom selv om hun på papiret er en andreklassing!

For ja, hun er født 29. februar og entrer straks de beryktede tredveårene som jeg har befunnet meg i i litt over et år nå.

Så til sakens kjerne.
Hun mener at hun kan feire begge dager (28. feb og 1. mars), mens jeg mener hardnakket at 1. mars er den eneste datoen som gjelder utenom hvert fjerde år.
Nå i dag la jeg også merke til at facebook er uenig med meg, og de skulle ha meg til å gratulere henne med dagen.
Som den runde, medgjørlige, fleksible og lite bombastiske personen jeg er gratulerte jeg henne selvfølgelig med morgendagen 😊

Vi hadde denne diskusjonen i fjor, året før, og vi kommer sannsynligvis til å ha den også neste år.
Jeg kan da umulig være den eneste som har dette problemet?

Så til det jeg vil anta er en stor glede for alle som har en bedre eller dårligere halvdel født 29. februar, skal jeg gi dere fasit her og nå!

Hvert fjerde år har de bursdag 29. februar, mens de alle andre år har bursdag 1. mars.
And here is why: spol tilbake til året de ble født… var de født 28. februar det året?

I rest my case… and you’re welcome! 😉

#skuddår #bursdag #syvår #facebook #gratulerermeddagen #fasit #restmycase #yourwelcome

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg