Bloggere: gjør som jeg sier…

ikke som jeg gjør!

Det er en ufattelig deilig "I don’t give a fuck"-holdning!

Rosa-bloggerne, med Sophie Elise i spissen har flere ganger gått hardt ut mot testing av kosmetiske produkter på dyr, men de reklamerer samtidig for de samme merkene!
La det være opp til grasrota og skape forandringer… tydeligvis!

Samtidig viser enkelte av deres uttalelser at de ikke besitter antallet iq-poeng som faktisk kreves for å forstå hva en boikott innebærer!

"Det er synd at Kina fortsatt tvinger selskaper til å teste, og håper selvsagt at de en gang i fremtiden endrer det, men jeg synes det er urimelig å kreve at et selskap skal trekke seg ut i fra et så stort marked som Kina pga. det. Da håper jeg heller at disse selskapene forsøker å påvirke myndighetene på andre måter." – fotballfrue.

For meg klinger det omtrent like godt som da Eli Hagen sa; “hvis ikke jeg hadde kjøpt pelskåpen, hadde noen andre gjort det”!
Det er kanskje et snev av sannhet i det dersom man leter med forstørrelsesglass, men dersom ingen hadde kjøpt det, hadde etterspørselen forsvunnet og tilbudet hadde avgått med døden!

Jeg må innrømme at jeg er noe forutinntatt vedrørende uttalelsene til Sophie Elise, og faen i meg gir meg et sterkt, brennende ønske om å gjøre det stikk motsatte!
Da hun gikk hardt ut mot Freia for bruk av palmeolje, hadde jeg for eksempel et ønske om å drikke palmeolje rett fra flaska!
Og per nå skal Max Factor bli min faste sminkeleverandør… nei, jeg bruker ikke mascara, men vurderer sterkt å starte NÅ!

Start med å ta ansvar for egne uttalelser!

@sophieelise @fotballfrue #dobbeltmoral #sminke #dyretesting #boikott #pels #palmeolje #maxfactor #vg #taansvar

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg