Sykemeldt fra hva?

Sorry ass, men nå kan ikke "Mamma til Michelle" spares lenger.
For heldigvis kan verden igjen bevege seg fremover når hun, som en av samfunnets bærebjelker er tilbake fra sykemelding… PUH!

Men sykemeldt fra hva?
Fra å skrive blogg?
Altså… jeg prøver å godta at enkelte på grunn av reklameinntekter, har inntekt i millionklassen. Men at de tydeligvis ikke eier skam er det liten tvil om!
Det å være i stand til å sykemelde seg fra det som i beste fall kan kalles hobbybassert arbeid strekker seg langt utover min fatteevne!

Når man i tillegg klarer å uttale at man har benyttet "sykdomstiden" til å skrive selvbiografi kjenner jeg at min irritasjon drar seg mot kraftig sinne.
Du sykemeldte deg altså fra skriving for å skrive?!
For meg blir det litt som å sykemelde seg fra kassa på Rema for å sitte i kassa på Kiwi!
Og btw… du er for ung til å skrive selvbiografi!

Jeg kjenner allikevel at jeg har litt lyst til å lese den boken.
Lese om hvordan DU skal ha hjemmeskole for barna dine fordi de er eksponert i media… noe du poengterer ved å eksponere de i media!
Jeg ser også spesielt frem til kapittelet der du redegjør for tankeprosessen der du konkluderte med at pedofile kunne oppsøke barna dine i barnehagen!
NEWSFLASH: jeg tror de fleste pedofile (og andre) vet at; i barnehagen… ja, der finnes det barn!

Hvis ingenting av det overnevnte er med kan jeg ikke forstå annet enn lengden på boken blir meget begrenset!
Og misforstå meg rett… dersom jeg noengang skulle lese boken, så har jeg ikke kjøpt den!
Mine skattepenger (blant andres) er med på å dekke sykepengene dine,  så din inntekt har jeg absolutt IKKE tenkt til å bidra til!

#blogg #sykemeldt #biografi #hjemmeskole #bok #mammatilmichelle @mammatilmichelle #hysj

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg