Akkurat det verden trenger!

En ny blogger og youtube stjerne, totalt blottet for intelligens og selvinnsikt! Enda en selvutnevnt influencer uten et eneste snev av noe som kan bidra i samfunnet!
Nok en plastikkdukke uten noen mål eller planer om å noengang besitte en jobb!
Enda en som kan forpeste unge menneskers selvbilde og videreføre en arv av ingenting!

Som med Paradise hotel har jeg tenkt til å se null episoder av “ex on the beach”, ettersom jeg er av den oppfatning at jeg selv blir dummere av å se på det!
Selv jeg som elsker å irritere meg over ting klarer ikke idiotien disse tv-serien bringer med seg.
Men desverre, vil jeg si, klarer jeg ikke å la være å lese sakene som dukker opp i vg og andre aviser. Den deprimerende ironien i det er jo at jeg på en indirekte måte hjelper disse menneskene frem, om ikke i livet så i hvertfall i lyset!
Men det får være mitt lodd å bære, ettersom jeg “liker” å sitte med popcorn på første rad å se verden nærme seg kanten av stupet i rasende fart!

What’s-her-face fra kommende tv-premiere er i dag ute i vg med uttalelses som "jeg er veldig for plastisk kirurgi fordi det kan hjelpe selvfølelsen" (FEIL), og denne;

"22-åringen forteller at hun håper å bruke deltagelsen i «Ex on the Beach» som et springbrett videre i karrieren. Planen er å starte en blogg, kanskje jobbe mer med TV, samt YouTube".

Et springbrett videre i hva sa du? Karriere? Et ord du sansynligvis (ironisk nok) hadde feilstavet dersom det hadde vært en skriftlig pressemelding!

Jobbe mer med tv? Kan du kalle det å jobbe med tv hvis du er med i en realityserie?
Neste stopp er vel da kjendisfarmen før det skal svinges på dansegulvet?!

Og youtuber – en visualisert blogger som ved hjelp av non-verbal kommunikasjon om mulig fremstår som enda mindre intelligent.

"Jeg er en jente som liker å være i rampelyset, få oppmerksomhet og kanskje være et godt forbilde".
Tror på det første og tror på det andre, men GODT forbilde? Sannheten kunne ikke vært fjernere! Manglene på selvinnsikt er overveldende bevis på det!
Jeg må si det er flaks at vi ikke har dårlige forbilder når bunnslammet av de gode holder et såpass lavt nivå.

Og er det ikke slik at man automatisk burde bli et godt forbilde dersom man besitter de egenskaper som kreves?
Ikke visa versa?!
Starte med tittelen "godt forbilde", og så får vi se hva som skjer.

Men heldigvis har hun selv både forbilder og rollemodeller som hun anser for å være kremen av verdens befolkning.
De jordnære medlemmene av familien Kardashian som er kjent for å være kjent!

Med forbilder som dette… hva kan egentlig gå galt?

#exonthebeach #reality #tvnorge #blogg #influencer #rollemodell #karriere #pleasestop

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg