En naken familie!

Alle som kjenner meg godt vet at jeg har en egen hjemmeuniform… den består av så lite klær som potensielt mulig (helst ikke noe), og den eneste grunnen til at jeg i det hele tatt vurderer boxer i blant er innsyn fra hele nabolaget!
Jeg bryr meg ikke, men det kan vel hende andre kan finne det litt kleint!

I går fant jeg ut, på en smertefull måte, at min sønn er helt lik meg på området!

Som vanlig prosedyre er etter mating, skal det skrikes ganske intenst inntil maten har kommet seg helt gjennom fordøyelsessystemet og bleia må skiftes.
Så fort bleia er skiftet skal det selvfølgelig gulpes og alt av klær må av!
Det var som å skru på en lysbryter – det ble stille, tassen smilte og alt virket topp.
Ny body ble funnet og dratt over hode på tassen… det tok ikke langt tid og fremstod ikke som ubehagelig, men det trynet som kom ut av halsen på stoffet tydet på noe helt annet – hans verden raknet!
Geipen rakk omtrent ned til bleia, fargen i ansiktet var mørkerød/lilla og han oppnådde et helt nytt toppnivå hva volum angår!

Som den nakenentusiasten, på kanten til exhibitionisten, jeg er, flekket jeg av klærne igjen i håp om å gjenskape en slags form for harmoni og den korrekte melkehvite hudfargen (også arvet fra far) hans. 

Men den gang ei… skaden var allerede skjedd!
Og når en slik tragedie har intruffet, er det bare en ting som hjelper – det er boob all the way!
Der kan jeg desverre ikke bidra stort ettersom moobsa har svært dårlig produksjon… og ja, jeg har testet med pumpa på sykehuset!

Heldigvis var mamma rett rundt hjørne og kunne rette opp i pappas enorme tabbe – å ta på klær!

#klær #påkledning #tragedie #baby #body #bleie #gulp #grin #hyl #skrik #lilla #mørkerød #pupp #ammimg #tabbe

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg