Ga seg på topp?

Når ble pause det samme som å gi seg?
Man trenger tydeligvis en definisjon av begrepet "gi seg" eller "legge opp"!

Så langt har vel A-HA hatt en ti-tolv avskjedskonserter og John-Arne Riise har parkert skoene på hylla en to-tre ganger.
Sist ut er mammatilmichelle som i september "ga seg" på topp!

Har man gitt seg/lagt opp når man etter 14 dager er tilbake?

Det eneste jeg kan se som en logisk forklaring er at hun ga seg på topp for igjen å starte på bunn… for hun var i hvertfall tilbake med et nytt bunnivå hva kvalitet angår.
På den annen side var det et toppinnlegg med tanke på selvmedlidenhet, sutring og generell mangel på refleksjonsevne.
Enkelte vil kanskje lese dette innlegget og peke på janteloven, og det må de stå fritt til å gjøre.

Men når du eksponerer og blottlegger livet ditt blir det for meg et billig poeng å sutre over negative resultater av ditt egen frivillige delingsbehov.
Hele innlegget baserte seg på skattelistene og hvor mye frk Rasmussen hadde tatt ut i lønn i 2016.
Selvfølgelig skulle jeg også gjerne tjent i overkant av to mill. på denne søpla, men jeg ville fortsatt ikke ansett det som en jobb samfunnet på noen måte er tjent med at jeg innehar.
Hun avslutter innlegget med et spark i retning av kritikerne;
"I løpet av 2016 tok jeg ut 2,246.334 kr, noe jeg selv er veldig takknemlig for. Dette har vært med å bidratt til et innholdsrikt og spennende år for oss her hjemme, og jeg beklager hvis du hater meg for å unne barna mine det".

La meg gjøre en ting helt klart: jeg ønsker hverken deg eller barna dine noe annet enn gode ting!

Problemer dukker imidlertid opp når du innehar en "jobb" som din egen psyke åpenbart ikke tåler i det hele tatt!
Når den jobben i tillegg gjør deg til en rollemodell for 14 år gamle jenter… ja, da begynner problemene å snøballe!

I senere innlegg har du nok en gang postet bilder av Michelle… må jeg påminne deg NOK EN GANG om at du vurderte hjemmeskole pga. eksponeringen DU har utsatt henne for?
Hvorfor fortsetter du da å eksponere henne?

Du klarer til og med å gi barna skylden og deg offerrollen i “skal vi danse”-fiaskoen.
Og vi (meg inkludert sikkert), koste oss visstnok når dansedrømmen din ble knust?!
Hopp ned fra den høye hesten din og innse at i hvertfall jeg (som en av dine kritikere) ikke bryr meg dritten om du danser inn i lørdagskvelden, kokkelerer på tv-norge eller bærer melkespann med div andre c,d,e og f-kjendiser i konkurranse om en bil!

Du burde nok, for din egen psyke, dine barn og ditt eget ego, faktisk gitt deg på topp!

#gisegpåtopp #giseg #topp #bunn #sutring #selvmedlidenhet #skattelistene #mammatilmichelle #aha #johnarneriise

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg