To stjerner er nok 😊

Det er dag tre her på Zakynthos og så langt har alt vært som det skal eller overrasket positivt!

Det er klart at forventningene ikke var skyhøye til et hotell med to stjerner og anmeldelser som inkluderte loppebitt og frekke ansatte.
Men tar man en sjanse, så tar man det man får…
Så langt har betjeningen vært hyggelig, rommet bra nok og loppene har i hvertfall fremstått som høflige nok til å la oss være i fred 😊
Vi har til og med fått en stor veranda med morgensol, og jeg føler ikke hotellet kan lastes spesielt for at det er ulidelig varmt der ute rundt frokosttider!
Frokosten er inkludert og svært enkel, men absolutt tilfredsstillende.

Bassenget er fint og det er 500 meter til stranda (jeg skriver i dag fra sistnevnte).

Klokken er nå 12.25, så parasollen er oppslått og jeg får ikke jobbet med den mørkehvite hudfargen som er mitt makspotensiale hva tan angår.
Pytt pytt… vi kan ikke alle bli brune, og rød er jo også en farge som isolert sett er penere enn brun 😉

Hvis jeg skal ha noe å utsette på oppholdet så langt er det følgende; som de fleste hoteller har også dette et system der man må sette kortet i en holder for å få strøm på rommet. Dette hotellet har valgt et “kort” i massivt metall. Kombinerer man dette med et slitt elektrisk anlegg fra nittenpilogbue har det resultert i 2x elektrosjokkbehandling for min del. Men jeg velger å se positivt på det… jeg er ingen morgenperson, men har her blitt gitt en gylden mulighet til en pangstart på dagen!

#zakynthos #hellas #ferie #sol #sommer #basseng #hotell #stjerner #støt #elektrosjokk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg