Alt MÅ ikke deles!

Det sies at når man når en viss alder slutter man å markere bursdager med like stor iver…
For eksempel fyller jeg 31 neste år, og jeg har mine tvil om at feiringen blir like hard som årets gebursdag!

Og JA, dette er et spark til enkelte av mine facebookvenner!
Så føler du deg truffet, er det deg jeg snakker til!

Samtidig som bursdager blir mindre og mindre viktige virker det som enkelte skal ta igjen på alle andre områder… for noe skal faen meg markeres!

Men la meg gjøre en ting klart; med mindre de har et stalker-problem er det INGEN i denne verden som bryr seg døyten om babyen din har blitt elleve minutter eldre siden forrige oppdatering!

Marker gjerne en måneds bryllupsdag… FOR DERE SELV!
Ikke engang wikipedia har en betegnelse for en mnd… og de har listet opp blant annet lær-, tinn- og stålbryllup (og edlere metaller)!

"Tenk at det allerede har gått en uke med verdens nydeligste, vakreste og perfekteste kjæreste" – SHUT THE FUCK UP, med mindre du er 14 år! Og det er btw drit irriterene med nye og oppdiktede ord!

Ingen bryr seg om du føler deg "meh" eller en av de andre ETTHUNDREOGTJUETRE (!!!) følelsene du kan velge på face!

Og nei, du trenger ikke “sjekke inn” overalt i hele verden!
Kaffebrenneriet er ikke verdt en egen statusoppdatering knyttet til sinnsstemning!

Og hvis du skal “rydde” i vennelista di kan du bare slette meg… for herfra kommer det ikke en lyd!

Og ja, folk både liker og kommenterer søpla… ikke mistolk det som interesse. Det er pitty, ettersom populæritet tydeligvis måles utifra den slags!

#denfølelsen #oversharing #facebook #baby #kjæreste #følelse #sjekkinn #slutt #hysj

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg