Knuten er knytt!

Og nei… overskriften er ikke ment som min vanlige metafor for renneløkke som jeg har brukt tidligere, men det vanlige engelske uttrykket!

Så var en stor dag over…
Fredag 28.07.2017 tok vi med oss forlovere til Oslo tinghus og gjorde det offisielt… vi er nå mann og kone!

Som ved alle bursdager og lignende må jeg innrømme at jeg følte meg relativt lik når jeg våknet i dag!
Det å referere til dragen som min kone er nok i grunn den største omstillingen!

Seremonien var veldig fin selv om den var enkel, og jeg kan anbefale den for alle som vurderer å ta et lignende skritt i livet!

Jeg sa innledningsvis at en stor dag er over, men vi har heldigvis en stor i vente også… bryllupsfesten holdes nemlig neste lørdag og vi gleder oss veldig til å feire med venner og familie! 😊

Da vi var på ferie i fjor møtte vi et par som sa; "husk at dere ikke gifter dere for dere selv, men for gjestene".
Til det sier vi "FUCK DET", og vi har gjort det til vårt eget!

Vi kjører på med casual stemning i telt på stranden (håper på bra vær), grillkokk som svir av en hel nøff-nøff, forhåndsinnkjøpt alkohol – og ikke minst taleforbud!
Overraskende mange har hatt meninger rundt dette, men det er slik vi vil ha det!
De som har noe på hjertet kan skrive noen velvalgte ord i innkjøpt gjestebok!
Et av mine avgjørende argumenter mot taler er at jeg leste et sted at ca. EN % av alle mennesker er gode talere – i vårt bryllup har vi 50 gjester (give or take), so you do the math!
Vi føler uansett at det ødelegger noe av laid-back-følelsen!

PS: den rosa sangen kan også gå i gjesteboken!

Vi gleder som som sagt veldig til å feire med alle, men dette er faktisk vår fest!

#bryllup #miaogjoakim2017 #sommer #strand #taler #forbud #casual

4 kommentarer

Siste innlegg