Tons of Rock 🤘

En av mine favorittaktiviteter er konserter, så hva er vel bedre enn festival?!

I fjor var jeg på Tons of Rock for første gang og det fristet til gjentakelse!
Selv om jeg må innrømme at jeg var noe skuffet da Blink-182 trakk seg og ble erstattet av Turboneger er det fortsatt en bra festival.
Turboneger leverte btw et fantastisk show!
Som arrangement må jeg si at jeg er meget fornøyd så langt i år.. det store område sørger for fravær av den klaustrofobiske følelsen jeg har fått på andre festivaler!
Samtidig fører god bardekning til at man slipper kø 🙂

Ved å bo hos kjente er jeg klar over at jeg går glipp av en del av festivalfølelsen man får ved å campe.
Personlig ble jeg ferdig med festivalcamping for noen år siden da jeg våknet 06.00’ish av at en tilbakestående jævel stod og pissa på teltduken min – han er dau nå!

Nå er det bare å krysse fingrene for at værgudene blir i litt bedre humør!

Rock on! 🤘

#tonsofrock2017 #festival #halden #rock #musikk #øl #godstemning #turboneger #valentourettes #robzombie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg