“Homolobbyen” knuses ikke allikevel!

"I går snudde politiet og bestemte seg for likevel å nekte nazigrupperingen Den nordiske motstandsbevegelsen å marsjere i Fredrikstad 29. juli under parolen «Knus homolobbyen»." – sakset fra VG lørdag 17 juni.

Selvfølgelig er hele demonstrasjonen støtende for homofile… jeg finner den støtende selv, som hetrofil!
De har et forkvaklet syn på det meste disse nynazistene!

I tillegg er flere av dem så fulle av hat at en saklig diskusjon gjøres umulig!

Jeg støtter dem ikke på noen områder, i noen synspunkter og skulle ærlig talt ønske de ikke eksisterte…

… men det gjør de!
De er her, har meninger, demonstrerer og sprer hatet sitt!

Ville det ikke da vært lurt å godkjenne denne demoen?
La dem gå i tog og heller organisere en solid motdemonstrasjon!
Vise dem at de i antall er fullstendig underlegne og på den måten ta brodden av deres ytringer… for meg bekjent er det vel en stor del av demokratiets hensikt å la majoriteten råde?!
Men voldelige motdemonstrasjoner fryktes… hva faen?! Klarer vi ikke heve oss over disse neandertalerene med sine forhistoriske holdninger?

Og hva skjer så videre?
Når vi ikke aksepterer planlagte og (forhåpentligvis) fredelige demonstrasjoner… tror vi at holdningene blir borte?

Jeg vil påstå at det motsatte skjer…
Når de seksuelle avvikerne (no offence) har sine pride-dager, men motstanderne blir tiet…
Fra en som i utgangspunktet hater så sterkt vil jeg tro det kan bli ropt; "FORSKJELLSBEHANDLIG" og "HVA MED YTRINGSFRIHETEN?".

Ytringsfriheten ble forøvrig brukt som argument da politiet i mai godkjente demonstrasjonen.

La oss utføre et lite tankeeksperiment; jeg sitter i kjellerleiligheten til muttern og forbanner staten, snuten og NSB. Så ser jeg at snuten "kveler" denne gruppen også… akkurat sånn jeg føler de gjør med meg. Plutselig har jeg noe til felles med disse menneskene i lærboots og bombejakke.

Alt som skal til for at de vokser er at disse to gruppene finner et minimum de deler og gjennom det et fellesskap.
Dermed vokser miljøet og plutselig har 20 blitt til 100, og 100 blitt til 1000!
Men de får ikke lov til å ha ikke-voldelige, sanksjonerte demoer. De drives under bakken og må ty til sterkere lut for å bli hørt!
De blir frustrerte, hatet øker og det ender som 26. januar 2001 på Holmlia der Benjamin Hermansen ble drept!

Selv om vi ikke liker det må ytringsfriheten gjelde for alle!
For tro meg… vi VIL ha disse menneskene frem i lyset!
Vi VIL vite hvem de er!
Vi VIL vite hva de mener… OG!
Vi VIL IKKE skyve de under bakken og ha de utenfor rekkevidde!

#ytringsfrihet #fredrikstad #nynazisme #politiet #forbud #homolobby #ytrehøyre #oppogfrem #synlig #vg #demonstrasjon

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg