For en Fjot(olf)!

Det har gått en ukes tid siden navnebyttet stod nevnt i landets aviser…
ABB har blitt til Fjotolf Hansen!

Personlig må jeg innrømme at jeg finner “forvandlingen” noe underholdende!
Det er tross alt andre gang  noensinne at denne mannen har utvist et snev av selvinnsikt – dog den sannsynligvis (les helt sikkert) er utilsiktet!

Den første var da han startet et eget parti hvor han som stifter og eneste medlem utnevnte seg selv til partisekretær!

Men tilbake til navnet… det første som slo meg var at han tok navnet etter en eller annen ukjent SS-general, men etter et kjapt google-søk viser det seg at navnet er hentet ut av løse luften!
Dersom noen besitter annen info, tas denne imot med stor takk!

Det er liten tvil om at hans opprinnelige navn har en viss form for belastende ordlyd!
Hadde han valgt et helt vanlig navn hadde han kanskje gått litt i glemmeboken, men jeg føler meg sikker på at Fjotolf vil bli like belastet i løpet av kort tid!

Som de fleste har fått med seg fikk han sin anke til høyesterett avvist… men denne mannen, med svært liten selvinnsikt og relativt lav inteligens (utvist) skal jo til Strasbourg!
“Fjåttolf” på nye eventyr der altså… og jeg håper inderlig på at han skal kjøre sitt forsvar “pro se”!

Sagaen om Fjotolf Hansen… to be continued!

#abb #navnebytte #fjotolfhansen #selvinnsikt #vg #media #høyesterett #strasbourg #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg