Naturlig skjønnhet meg midt i brunøye!

I forrige uke lå det en film på vg av en dansk jente som viste frem resultatet etter et år uten barbering av legger armhuler osv.
Og selvfølgelig hylles hun?! Hvorfor det?

Hun kan barbere eller la være… I don’t care! Men noen hyllest fra meg får hun hverken for det ene eller det andre!

Selv har jeg så mye forskjellig utstyr til barbering av forskjellige kroppsdeler at jeg nesten kunne åpnet salong. Jeg bestemmer selv hva jeg ønsker å trimme og/eller fjerne… jeg gjør det for min egen del! Kan ikke alle andre også gjøre det de selv vil uten å måtte dele det med resten av verden?
Hvorfor skal alle bloggere og andre c-d-e-f-kjendiser påta seg en slags “hjelp til selvhjelp” funksjon?
“Hvis jeg når frem til bare én, så er det verdt det”. Nei, det er det ikke… så HYSJ!!!

Det jeg kicket mest på i reportasjen er ikke hårene på leggene eller under armene, men argumentene hun bruker når hun håper andre skal gjøre det samme; hun ønsker å omfavne sin naturlige skjønnhet!
FEIL!!!
Du ønsker oppmerksomhet!
Dersom naturlig skjønnhet er utgangspunktet må faktisk også sminke, hårprodukter, turer til frisøren og napping av øyebryn utgå med høye kneløft!
Først da kan jeg tro på bullshitargumentet ditt!

Og bare fordi jeg som gutt ikke går høylydt ut og “krever” at jenter barberer seg, så kan jeg si her og nå; det er ikke spesielt pent med hårete legger!

Man kan påstå at dette skyldes en slags indoktrinering i stereotypiske kjønnsroller, men sånn er det uansett!

Personlig er jeg sammensatt av en slin genetisk forfatning at min naturlige skjønnhet = Yeti… og det kan jeg si; DET blir det ikke noe av!

#kroppspress #intimbarbering #naturlig #skjønnhet #likestilling #hysj

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg