Enkelte elbileiere MÅ avgå umiddelbart!

Enkelte (kanskje mange) vil være uenige, men uansett vil jeg påstå at mine siste innlegg har vært mer eller mindre reflekterte indre diskusjoner som jeg har delt!

Det samme kan ikke sies (udiskutabelt) om følgende… følgende blir en eneste tirade mot enkelte mennesker uendelige udugelighet.
Det gjelder en gruppe i en gruppe… hovedgruppen er EL-bileiere (ja, dem er jeg en av), men jeg har enda ikke representert gruppen som i dag er roten til mitt hat!

Anyway… som EL-bileier selv (mange vil være enige) finnes det altfor få ladeplasser i Oslo. Ved mitt nærmeste ladested finnes det tre oppstillingsplasser innenfor ladestolpenes rekkevidde. Personlig er jeg ikke spesielt god på å planlegge, og med jevne mellomrom finner jeg meg selv kjørende rundt på leting etter lading på en tid jeg egentlig burde sovet.
Dersom alle ladere er opptatt må jeg kjøre runder å lete, og det er greit… det er tross alt min egen feil!

Meeeen, og dette har skjedd flere ganger; gaten er full av ledie p-plasser, men allikevel står det biler på alle ladeplassene – UTEN Å LADE!!
Skiltet sier riktignok “oppstillingsplass for el-motorvogn”, men det må da være lov å bruke litt fornuft?!
Sist gang dette skjedde var i går kveld og det var ikke langt unna at alle fikk en relativt useriøs lapp på ruta!
Jeg klarte heldigvis å tøyle meg, og tar det her i stedet!

Jeg vil informere dere; ved siden av sakte-, sikk-sakkgjengere og barnevogner i bredden (som nevnt tidligere i denne bloggen) har dere en egen reservert avgrunn i det innerste dypeste helvete!
Personlig vil jeg i enkelte stunder (som i går) sende dere dit for egen maskin etter en langtrukken sterilisering med sløv skje!

Sånn… da føler jeg meg bedre 🙂

#elbil #lading #oppstillingsplass #hat #aggresjon #loadoff #lettepåtrykket #helvete #barnevognmafiaen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg