Kjønnsløst, polyamorøst kampfly?!

God og aggresiv lørdag!

I dag er det reinspikka agg som skal ut…
Grunnen til dagens innlegg var en sak som dukket opp på facebookveggen min.
Jeg advarer om at følgende kommer til å være politisk ukorrekt… svært ukorrekt!

I disse moderne tider har det blitt mer og mer vanlig at alle som er litt, eller langt utenfor det vi vil kalle normalen skal forstås… vi skal forstå oss ihjel på alle mulige ting!

Jeg vil si det startet med "hen", som i mitt hode ikke er et eget kjønn, men en kjønnsnøytral betegnelse.
Det finnes nemlig bare to kjønn ettersom kjønn ikke avgjøres av hvordan man føler seg, men av kroppslige faktorer!
Så kommer Esben Benestad på banen og hevder det finnes syv, du leste riktig, SYV kjønn!
NEI, det gjør det ikke!! Det finnes eventuelt syv betegnelser utifra følelsen hver enkelt sitter med, men de er ikke alle egne kjønn!

For en tid tilbake florerte det i media om jenta som "er" en katt! Hmmmm…  skal alle kunne definere seg selv som hva de vil for så å tvinge hele samfunnet til å forstå det?
Og hvor går grensen om den ikke engang går ved menneske?
Er det slik at vi skal godta og anerkjenne mennesker som føler seg som en blomst, bil eller lignende? Jeg kan ikke forstå annet enn at disse faller inn under psykiatriens paraply!

Nyeste skrik nå er at polyamorøse ikke møter den forståelsen de selv føler de bør få… hva faen?!
Meg bekjent har åpne forhold eksistert i lengre tid uten at samfunnet generelt har sett ned på dette!
Hvor mange forhold du er i… det kunne faktisk ikke brydd meg mindre om jeg hadde forsøkt engang!
Men at dere skal ha anerkjennelse for at det er en “tilstand”? HEEEELL NO!!
Dere vil ha i pose og sekk… det er deres “tilstand”!

Så for min del må du gjerne kalle deg selv et kjønnsløst, polyamorøst kampfly og jeg skal akseptere det! Men jeg kommer aldri, ALDRI til å forstå det! Og hvorfor skal jeg det?

#polynorge #hen #kjønnsdeling #identitet #forståossihjel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg