Gavene han IKKE vil ha!

God kveld!

Det må jo nå kunne sies at det nærmer seg jul. Og i julen får og gir man gaver. Det blir vanskeligere og vanskeligere for hvert år å være kreativ, nytenkende og innenfor budsjett!

Men heldigvis, eller "heldigvis" får man kjøpt en drøss med blader og magasiner som kan fortelle hva alle ønsker seg. Best representert er ofte KK og Min Mote – for de vet nemlig hva menn ønsker seg. Menn er tross alt en eneste stor homogen gruppe uten evne til å tenke ut ting på egenhånd! Det samme gjelder sikkert kvinner, men som mann må jeg nesten skrive fra mitt eget perspektiv.

De fleste slike lister starter med "dette ønsker han seg til jul/farsdag/bursdag og så videre.
Underteksten burde vært; "for denne dritten får vi aldri solgt ellers"!

Årets liste over idioti startet til farsdag da anbefalt gave til alle fedre var en bagasjelapp fra Hermès til den beskjedne sum av 7000 kroner.
Har noen noengang møtt en mann som bryr seg om hvordan ramma rundt navnet på kofferten ser ut? Kanskje han finnes, men det er i såfall unntaket som bekrefter regelen.
Man får jo jævli mye annet fint for 7000 spenn! Og ALT er bedre!

Julegavelista jeg kom over sist var fem ting han vil ha til jul. For meg var tre uaktuelle, den fjerde var elektronikk (for det er jo spesifikt) og siste punkt var tydeligvis så dårlig at jeg har fortrengt det!
De tre jeg regner som uaktuelle inneholdt blant annet fotoalbum. Er det noen som bruker/eier dette lenger?
Jeg vil i hvertfall ikke ha det!

Så nok et år er disse listene, og produsentene av de, ansvarlige for at en del menn der ute blir sittende med et smil og takke pent for gaven mens de prøver å svelge skuffelsen!
Takk skal dere faen meg ha!!

#jul2016 #julegaver #hvamennvilha #NEI

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg