Tren eller la være!

Hei!

I dag har turen kommet for trening. Et utømmelig tema ettersom treningssenteret er et sted der all fornuft etikette og vanlige sosiale normer ryker lukt åt helvete!
Ettersom jeg startet opp igjen på stodio i går velger jeg å spare mye snacks til en senere anledning!

Det er trening generelt som står på agendaen. Har dere lagt merke til at vi alle juger angående trening?
Jeg skulle bare hvis jeg hadde hatt tid… ta deg tid!
Jeg har aldri energien… guess what? Trening gir energi!
Det er så langt til trening… nei, løpetur rett utenfor!
Det er så tiltak… ja, til å begynne med!
Vi har alle hørt dem og det er piss!
Det tar for eksempel ikke lang tid å dra på seg joggesko og gå/løpe en tur.
Jeg har selv løyet om trening. Da jeg møtte dragen (samboeren) påstod jeg at jeg trente fire ganger i uken, mens jeg i realiteten hadde tidenes dyreste støttemedlemskap. Men det er vel det vi alle gjør i datingfasen… vi forsøker å være den utgaven av oss selv som vi tror den andre ønsker (slapp av… det rakner etterhvert). Eventuelt kan du kalle det den utgaven vi selv skulle ønske vi var!

Hvorfor kan dere (vi) ikke bare si det som det er?
Jeg gidder ikke, orker ikke, har ikke lyst, har ikke motivasjon… It all goes!!

Men slutt med de dårlige unnskyldningene og kom i gang… eller la være!
Finn noe som motiverer eller la være!
Men gi faen i dårlige, ikke eksisterende argumentene som jeg også har brukt flere ganger! Så denne går også til meg selv!

#trening #unnskyldninger #sluttåsyt #begynnogtren #skjerpings

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg